luni, 6 noiembrie 2017

Manic Monday

6:30. Suna desteptatorul... of, iar este luni! Si ce saptamâna grea am la serviciu! Gandul ma duce la frumoasele The Bangles si a lor melodie Manic Monday: "I wish it was Sunday/ 'Cause that's my fun day"...
Nu m-am putut da jos din pat mai devreme de sapte si jumatate! La birou am ajuns abia la ora opt si jumatate si asta doar pentru ca îmi pregatisem hainele si poseta de duminica seara!
Nu stiu de ce, nu am nicio explicatie logica, însa în ultimii ani am mereu senzatia ca sfârsitul de an mi se scurge printre degete. Cum trece luna octombrie, pe agenda mea se înghesuie programarile. În fiecare zi am câte ceva important/deosebit/necesar de facut si trebuie sa am mare grija nu suprapun planificarile deja fixate. Este un stress în plus pentru ca în fiecare zi mi-e teama sa nu fi uitat ceva, sa nu fi ratat vreun eveniment! Mai mult, faptul ca se lumineaza atat de târziu si se însereaza atât de devreme, îmi induce ideea ca am dreptul la odihna, chiar daca nu sunt neaparat obosita ☺

Dupa ce rezolv tot ce mi-am propus si în sfârsit ajung acasa (dupa ora 18), îmi pregatesc ceva bun de mâncare si apoi ma cuibaresc în fotoliu, înfasurata în patura flausata, lânga un teanc de reviste colorate. Cu o mâna rasfoiesc un magazin de moda si cu alta trag de sfoara la capatul careia atârna bila de plastic cu care lupta Leo, catelusul meu. Dupa o jumatate de ora picam amandoi morti de oboseala ☺
Tja, si mâine este ... marția maniaca!

10 comentarii:

  1. Am crezut ca numai eu mai am nevoie de o zi între duminica si luni ...
    Dar vad ca si Leo este amator! 😉😰

    pupici, saptamana cu spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ziua mea preferata este sâmnbata ☺☺☺din partea mea ar putea fi introduse 3 sâmbete, doua duminici si doua vineri ☺☺☺☺☺☺
      Leo e inca bebe - totul este pentru el o joaca, important nu este decat sa fim langa el ♥

      Ștergere
  2. dragul de Leo <3
    si uite ca s-a facut marti dar bine ca a trecut ziua de luni :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa, iar acum este aproape miercuri ☺ Pâna la ora 14 este inca greu, apoi suntem cu fiecare ora tot mai aproape de weekend :-)
      Te pup. O saptamâna faina sa ai!

      Ștergere
  3. Si eu care credeam ca o mutrisoara asa simpatica alunga tot stresul!
    Va puteti incuraja amandoi! :)
    O saptamana in care tot ceea ce faci sa faci cu bucurie!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact asa este, fara Leo ne-ar fi mult mai greu. De altfel, pentru el fac orice :-) Când vin de la servicu, chit ca sunt obosita si e deja intuneric-bezna, plecam amandoi la plimbare. Abia ma asteapta - sta in hol cu o jumatate de ora inainte sa ajung acasa - are el un simt aparte, stie aproximativ cân vin ♥ Si dupa aceea, toata seara nu se mai dezlipeste de mine - ne jucam cu mingea si pe la ora 20 se cuibareste la mine in poala ca un motan si sta la mângâiat :-) Pe la ora 21 mergem in dormitor, el doarme la picioarele mele, in pat ☺ Eu citesc sau ma uit la un film pe laptop, apoi dam stingerea generala.
      O saptamana cu bucurii sa ai deasemenea, Suzana draga.

      Ștergere
  4. Pfuuu! Nu-mi aminti! :)) Anul acesta am avut senzatia ca traiesc... o vesnica zi de luni! :)) Ziua de sambata a fost intotdeauna favorita mea, si va ramane, desi azi... seamana a luni cel mai adesea.
    Catel adormit la orizont! :) Sunt minunati, cu energia lor! Mai mereu au chef de ce vrem noi! Sunt producatori de endorfine! Un pupic pe botic! :) <)
    Noapte buna, si zi frumoasa, Carmen draga!
    Imbratisari si pupici, cu drag, de la trio pentru trio! <3

    Ce fain e cantecul! Si videoclipul! Melodia a actualizat cateva amintiri faine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melodia este tare faina, si pe mine ma teleporteaza in adolescenta 😍
      Oh, Leo e tare zburdalnic, s-ar juca toata ziua, dar rar are chef de unul singur 🤣
      Cand e obosit insa, se cuibareste melc in poala mea, de obicei ii sprijina capul pe mana mea deeapta, asa ca sa nu mai pot accesa laptopul 🤣😂🤣😂 stie el ce stie.
      Pupici si imbratisari, de la trio pentru trio

      Ștergere