miercuri, 13 noiembrie 2013

Miercurea fara cuvinte (46) - Desene pe asfalt

Matala, Creta / iulie 2013



Dorești să participi la MIERCUREA FARA CUVINTE? Este simplu si amuzant! Nu trebuie decât să afisezi pe blogul tău o fotografie sau o serie de fotografiicare "să vorbeasca fără cuvinte" și apoi sa introduci linkul în tabelul de mai jos.
Este WORDLESS WEDNESDAY... mai stai mult pe gânduri? Înscrie-te! :)

58 de comentarii:

  1. Desigur ca cel mai mult te iubim........pe tine! :))
    Happy WW draga mea!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ai avut o vacanta frumoasa in Creta <3
    imi place poza cu nr 11. peisajul marin :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mare lucru imaginatia dar si inspiratia :)
    happy ww,draga mea draga,te pupacesc :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase desene! Îmi amintesc cu drag de încercările artistice din copilărie, mult mai simple, dar atât de amuzante.
    Happy WW, dragă Carmen! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună seara. Iar nu mă pot înregistra. Mulțumesc pentru ajutor.
    Fotografiile ml sunt ici: http://abbilbal.blogspot.ro/2013/11/miercuri-131.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BUNA CARMEN NICI EU NU MA POT INREGISTRA E A DOUA SAPTAMINA LA RIND DACA CITESTI ASTEA POATE NE AJUTI, MULTUMESC-CIND VREAU SA DAU PASTE IMI APARE 'RIGHT CLICK IS DISABLED'SI NU POT TRECE URL UL

      Ștergere
  6. Ingenioasă cale de a transmite mesaje !
    Mi-a plăcut ideea și la fel execuția !
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  7. n-am mai desenat pe asfalt decand eram copila si recunosc ca nu stiu de ce n-o mai fac. Cred ca cel mai des desen facut era sotronul si nu eram niciunul atat de talentati pe vremea aceea. Probabil nici acum. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Acestea sunt opere de arta.Eu sunt antrenata la desenul pe asfalt,trotuar,etc. acum cand am avut parte de toamna aceasta lunga si eu am fost la Thea.Iti doresc sanatate si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Era un concurs de desene pe asfalt sau sunt permanente aceste desene? :) Foarte frumoase . Mult talent si imaginatie!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce frumos:D!! De 1 iunie desenam si noi in curtea scolii.. Acum pe locul curtii (adica a terenului de sport) troneaza o sala mare de sport. Copiii probabil ca acolo ies in recreatie.. hehe:)

    Foarte frumos in Creta :P - In Creta - desene cu creta :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ies si eu mâine la interval, ma gândesc, sper sa nu copii pe nimeni!
    Cu creta în Creta! Frumos de tot!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte dragute si interesante desene ,sunt daruite
    din inima, pentru alte inimi!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Cât de frumoase şi reuşite sunt! O întreagă strada plină de desene este o idee foarte originală.
    Or fi făcute doar de copii?
    Pupici mulţi şi odihnă plăcută, draga mea Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  14. Tare frumoase sunt!
    Plin de viata , dragoste si culoare aici la tine....:)
    Pop si zi faina!:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Frumos mesaj.. rasunator, chiar daca e adesea calcat in picioare. Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună CARMEN!
    Sunt foarte drăguțe,îmi plac!
    O zi minunată draga mea!
    Pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  17. Super tari desenele! Atat de multa culoare. I just love them!

    RăspundețiȘtergere
  18. Carmen, chiar asa sunt permanente sau cu creta?
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoase desene, frumos asfalt :)
    Aproape că mă specializasem în a le fotografia pe cele făcute de copii prin curtea şcolii sau prin parcuri. Aşa că m-am gândit să aduc azi un alt fel de desen pe asfalt, aproape o Proză Arhiscurtă vizuală.
    Zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumoase, iti inspira veselie si speranta. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. In Creta, desenele pe asfalt arată ca adevarate picturi. Sunt facute cu cretă?
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cea cu all you need is love o iau acasa. :D

    RăspundețiȘtergere
  23. frumoase pete de culoare, trebuit pasit cu grija sa nu le distrugi frumusetea. sper ca acolo nu ploua niciodata! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. POSTUL MEU E AICI...http://cybershamans.blogspot.ro/2013/11/miercurea-fara-cuvinte-talent.html

    RăspundețiȘtergere
  25. pina la urma m-am inscris scriind manual url ul pe bune trebuie rezolvata problema din setartile tale ceva

    RăspundețiȘtergere
  26. Scuze, am mai postat o data, link-ul ducea la o MFC mai veche.

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumoase desenele pe asfalt!
    Ma bucur ca am reusit sa ma inregistrez, chiar daca e a doua saptamana cand introduc manual linkul URL. Am crezut ca la mine e problema, dar acum vad ca nu sunt singura.
    Va pup si abia astept ziua de vineri! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  28. Cat de talentati sunt copiii si ce creta de calitate au!
    Cu scuzele de rigoare,iar am ramas dincolo de usa.Am batut,dar n-am putut intra.:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  29. Foarte vesele desenele fotografiate de tine :))

    Au fost realizate la un concurs ?

    Seara placuta!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Sunt superbe. Nu prea sunt lamurita cine si de ce le-a facut dar infrumuseteaza extraordinar asfaltul de acolo. Sunt mici opere de arta. :)
    Iti doresc o seara buna, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  31. Foarte bine realizate....frumos :) ..o seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  32. Buna seara !
    Fascinante desene!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  33. Inpresionant!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  34. Cu talent, inspiratie si multa munca le-a reusit ceva deosebit!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  35. Desene cu creta, pe zeci de metri pătraţi, care ne sugerează de fapt efemeritatea clipei de frumos, dar exemplificată extraordinar chiar şi la cel mai de..."jos" nivel : acela al...asfaltului ! :))).Să ne bucurăm aşadar de orice mic moment frumos al vieţii, măcar până ce vine implacabila ploaie care să ne şteargă de sub priviri tot ceea ce era frumos şi să ne arunce iarăşi şi iarăşi în banalul cotidian, tern şi robotizant...
    Să nu fim trişti : amintirile rămân întotdeauna chiar dacă clipa trece !
    O miercure fără cuvinte cu bine ! Cu mult bine !

    RăspundețiȘtergere
  36. Sunt interesante si colorate.Happy WW:)

    RăspundețiȘtergere
  37. Zici ca sunt picturi atat sunt de reusite! Mi-a placut cea cu All we need is love, love parca e pe sufletul meu.

    RăspundețiȘtergere
  38. Frumoase si bogat colorate!
    Sa ai o zi senina draga Carmen! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Desene facute cu dragoste in culorile vesele ale copilariei...

    RăspundețiȘtergere
  40. Mereu am avut o anumita admiratie pentru cei care fac desene de strada...si pentru efortul care-l depun intr-un lucru care e totusi efemer...

    RăspundețiȘtergere
  41. foarte faine, ma face sa ma simt din nou copil

    RăspundețiȘtergere
  42. impresionanta munca si frumoase desene! imi plac mult mai mult decat faimoasele desene 3D. astea sunt... naturale!

    RăspundețiȘtergere
  43. sunt un fel de graffitti?
    sunt interesante :)

    RăspundețiȘtergere
  44. Draga mea,
    Am trecut puţin ca să-ţi transmit o seară de duminica, cât mai plăcută, şi să-şi spun că mi-e dor de tine!
    Şi vreau să-ţi spun că m-am tot gândit la tine, şi că toată ziua de azi m-a frământat un gând: am o impresie că ceva anume te-a supărat. Dacă impresia mea este corectă, aş vrea să-ţi mai spun, că indiferent ce-ar fi, dacă nu este vorba de sănătate, să nu te mai necăjeşti.
    Sper, însă, să mă înşel şi să aud cât de repede veşti bune de la tine. Până atunci, îţi urez odihnă plăcută, căci aceasta nu strică niciodată, şi la cât eşti tu de activă mereu, zău că este binevenită o mică pauză.
    Cu mult drag şi cu mii de îmbrăţişări, seară frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. draga Mihaela, iti multumesc mult pentru gândurile bune si pentru caldele urari.
      Este adevarat ca "ceva" aici în familia bloggerilor m-a suparat... Mici, foarte mici amanunte, chestii care daca apareau risipite probabil ca nu le-as fi luat serios în seama, însa au aparut cu gramada si în aceeasi perioada de timp. Disconfortul pe care l-am simtit m-a determinat sa "iau o pauza". Acum, parca pe masura ce aceasta pauza de blog se mareste, simt ca mi-e tot mai greu sa ma întorc...
      Îti multumesc!

      Ștergere
  45. Draga Carmen, Sper ca esti bine pentru ca observ o pauza destul de lunga la tine pe blog. Sper ca toate sunt ok si ca in curand vei reveni cu postari noi si interesante asa cum ne-ai obisnuit. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt sanatoasa, multumesc pentru intrebare, draga Larisa. Nu stiu când sau daca voi mai reveni, dar îti multumesc mult pentru cuvintele tale calde! imbratisari si pupici

      Ștergere
    2. Atunci ma bucur ca totul este bine :)! Totusi eu sper sa revii, iti simtim lipsa aici in blogosfera ;).

      Ștergere
  46. Niste imagini frumoase! Pozele sunt atat de graitoare! Ar trebui sa ne induioseze pe toti, sentimentelenobile ar trebui sa ne conduca cat mai mult orice am face si orice problema am avea. Cred ca aceste poze sunt un fel de semnal pentru a redeveni sensibili la frumos si curat!

    RăspundețiȘtergere
  47. Frumoasa imaginatie! Frumosi oameni!

    RăspundețiȘtergere